Klantportaal Samenwerking

Inmiddels draait het klantportaal al weer sinds juli vorig jaar en veel huurders maken daar ook gebruik van om bijvoorbeeld hun reparatieverzoeken in te dienen. Dit heeft voor de huurder veel voordelen. Zo kunnen ze direct een afspraak maken, kunnen ze het reparatieverzoek volgen en is er geen wachttijd aan de telefoon.

De gewenningsperiode is ruim voorbij! Dit betekent dat wij geen telefonische reparatieverzoeken meer aannemen. Deze kunt u alleen doorgeven via mijnsamenwerking.nl. Iedere huurder heeft van ons inloggegevens gekregen want die heeft u nodig om toegang te krijgen tot het klantportaal. Kunt u deze gegevens niet meer vinden stuur dan een mail naar wstg@samenwerking.nl. Wij zorgen dan dat u snel nieuwe gegevens krijgt toegestuurd.

Heeft u liever een persoonlijke uitleg bij ons op kantoor? Dan kunt u op dinsdagmiddag tussen 15.00 en 16.00 uur bij ons op kantoor terecht. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken.
Dan als laatste nog graag even uw aandacht voor het volgende. Als u ons belt om een reparatieverzoek door te geven krijgt u van onze medewerkers te horen dat ze dit niet meer aan kunnen nemen en dat u dit via het klantportaal moet doen. Natuurlijk mag u daar teleurgesteld of boos over zijn maar het is een keuze die door de leiding van Samenwerking gemaakt is. Onze medewerkers voeren dit beleid uit en proberen u zo goed mogelijk uit te leggen hoe een en ander werkt. Zij zullen u altijd met respect te woord staan en wij verwachten dit ook terug.

Toch zijn er huurders die menen onze medewerkers uit te moeten schelden en allerlei ziektes toewensen. Dit gedrag is voor Samenwerking onacceptabel. Onze medewerkers hoeven zich niet respectloos te laten behandelen en zullen dit in het gesprek ook rustig aangeven. Helpt dit niet dan mogen ze de verbinding verbreken. Meer over ons agressieprotocol kunt u hier terug lezen.

Geplaatst in: Mijn Samenwerking

Terug naar overzicht