Op vrijdag 18 mei aanstaande gaat ons vernieuwde Klantportaal live!

Inmiddels maakt u al bijna 2 jaar gebruik van ons Klantportaal voor het indienen van uw reparatieverzoeken en om uw persoonlijke gegevens in te zien. Omdat wij ons dagelijks bezighouden met de verbetering van onze service hebben wij het oude Klantportaal onderworpen aan een vernieuwing. Niet alleen is de uitstraling veranderd, maar ook zijn een aantal functies nieuw of verbeterd.

De grootste verandering in het vernieuwde Klantportaal is de wijze van inloggen. Eerder deed u dit op basis van naam en wachtwoord. Vanaf nu kunt u inloggen met uw postcode en huisnummer om een reparatieverzoek in te dienen en direct een afspraak te maken. Om uw persoonlijke gegevens in te zien heeft u nog wel aparte inloggegevens nodig. Dit om de veiligheid van privacy gevoelige informatie te waarborgen. Deze vereenvoudiging zorgt ervoor dat uw reparatieverzoek makkelijker in te dienen is door u of een naaste.
 

Hiernaast is ook het keuzemenu efficiënter ingericht en kunt u aan de hand van pictogrammen voorzien van een duidelijke omschrijving nog beter aangeven wat de reparatie inhoudt. Aansluitend hierop kunt u direct een afspraak inplannen met de betreffende aannemer binnen een tijdsbestek dat voor u het beste uitkomt. 

Bent u benieuwd naar het vernieuwde Klantportaal?
Log dan in op MijnSamenwerking.nl.

 

 

 

 

Geplaatst in: Mijn Samenwerking

Terug naar overzicht