Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?
Algemeen
Neem contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken. Hiervoor kunt u telefonisch 010 475 96 66 contact met ons opnemen
Neem contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken. Hiervoor kunt u telefonisch 010 475 96 66 contact met ons opnemen
De huur moet altijd vooruit betaald worden. Op de eerste dag van de maand betaalt u dus het bedrag voor de rest van de maand.
Nee, de huur moet altijd voor de eerste dag van de maand betaald zijn.
U kunt ervoor kiezen om elke maand een e-mail met een betaallink van ons te ontvangen.
De huur kunt u via een automatische incasso betalen. Heeft u geen automatisch incasso dan ontvangt u van ons een brief. U kunt de huur dan zelf overmaken. Is uw e-mail adres bij ons bekend? Dan ontvangt u per mail een betaallink om de huur te betalen.
Hiervoor kunt u telefonisch contact met ons opnemen 010 475 96 66. Of u kunt ons een e-mail, , sturen met het verzoek om teruggave.
U kunt de huur bij ons op kantoor door middel van een pinbetaling betalen.
Nee, het is helaas niet mogelijk om de huur contant te betalen.
Het is mogelijk om de huur meerdere maanden vooruit te betalen. Vermeld bij het overmaken welke maanden u betaalt.
Het is mogelijk om de huur via iDEAL te betalen. Hiervoor moet u inloggen op Mijn Samenwerking.
U kunt de huur overmaken naar bankrekeningnummer NL46 BNGH 0285 0533 29 ten name van Woningstichting Samenwerking en onder vermelding van uw relatienummer of adres.
Neem contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken. Hiervoor kunt u telefonisch 010 475 96 66 contact met ons opnemen
U kunt alleen per brief of mail een huurverlaging bij ons aanvragen. Bij uw verzoek levert u als bewijs een kopie van uw maandinkomen van de laatste zes maanden aan. U kunt hierbij denken aan uw salarisstroken, uitkeringsspecificaties of een verklaring van uw boekhouder als u ZZP-er bent.