Mijn Samenwerking

Ga naar MijnSamenwerking Het Klantportaal is een uitbreiding binnen MijnSamenwerking en zorgt ervoor dat u vanaf nu zelf uw verzoeken digitaal bij ons kunt indienen. Als eerste is het mogelijk om reparatieverzoeken online in te dienen en deze op de voet te volgen. Ook is het mogelijk om zelf een afspraak in te plannen met de betreffende aannemer op een tijdstip dat de huurder het beste uitkomt.
Het Klantportaal is te bereiken via MijnSamenwerking.

Het Klantportaal is op elk gewenste moment bereikbaar en laat zich niet beperken door kantoortijden. U hoeft nooit meer in de wacht te staan zoals dit telefonisch soms het geval is. U bent via het Klantportaal altijd als eerste aan de beurt.  Sinds 1 september 2016 is het voor reparatieverzoeken alleen nog maar mogelijk om via MijnSamenwerking meldingen te maken. De optie voor telefonisch doorgeven komt dan te vervallen. 

Ondanks dat het gebruik van het portaal voor zich spreekt, kunnen wij ons voorstellen dat dit voor sommigen een grote verandering is. Wij hebben daarom onderstaande instructiefilm gemaakt van hoe u in kunt loggen en een reparatieverzoek kunt indienen binnen het Klantportaal.