Reparatieverzoek
U kunt uw reparatieverzoek doorgeven door met uw inloggegevens in te loggen op mijn.samenwerking.nl. Nog eenvoudiger kan dat door het invullen van uw postcode en huisnummer. Dit maakt het voor u, uw naaste of mantelzorgers ook eenvoudiger om een reparatieverzoek in te dienen, er zijn dan immers geen inloggegevens nodig. U kunt uw reparatieverzoek eenvoudig invullen en kunt ook blijven volgen wat de stand van zaken van uw verzoek is. Groot voordeel is ook dat u in veel gevallen direct een afspraak kunt plannen op een dag en tijdstip dat het u het beste uitkomt.
Let op! Het inloggen met postcode en huisnummer werkt alleen voor reparatieverzoeken, al uw andere persoonlijke gegevens zijn beschermd door uw gebruikersnaam en wachtwoord.
De optie voor telefonisch contact is komen te vervallen. Alleen bij spoedeisende reparatieverzoeken kunt u direct bellen naar Woningstichting Samenwerking via (010) 475 96 66.
Planmatig onderhoud
Samenwerking voert regelmatig planmatig onderhoud uit aan de overdekte garage waarin uw parkeerplaats zich bevindt of aan het complex waarin uw garage zich bevindt. U wordt van deze werkzaamheden altijd schriftelijk voor de uitvoering op de hoogte gebracht. U bent verplicht om alle noodzakelijke werkzaamheden of reparaties aan het gehuurde door Samenwerking toe te staan.