Lukt het niet om de huur te betalen? Dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Samen zoeken we naar een oplossing. Bel ons via 010 475 96 66 en vraag naar de incasso consulent.
Veel gevraagd over Huurachterstand
Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?
Algemeen
In veel gevallen kunt u zelf een regeling treffen via de link 'betalingsregeling aanvragen'. Of u kunt schriftelijk of per e-mail een verzoek indienen voor een regeling.
Ik betaal mijn huur via automatische incasso maar ik had niet voldoende geld op mijn rekening staan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?
Algemeen
U kunt zelf de huur via een overboeking aan ons overmaken.
Ik heb de huur zelf naar jullie overgemaakt maar ik ontvang nu een betalingsherinnering. Wat moet ik doen?
Algemeen
Waarschijnlijk hebben de betaling en de betalingsherinnering elkaar gekruist. U mag altijd telefonisch contact opnemen, 010 475 96 66 zodat u zeker weet dat wij de betaling hebben ontvangen. U kunt dit ook zien wanneer u inlogt op Mijn Samenwerking.