Is de lift in uw woongebouw stuk? Of wilt u weten wanneer er onderhoud wordt uitgevoerd aan de lift? U leest het hieronder. 

Lift

Veel gevraagd over Lift

Wanneer wordt er onderhoud aan de lift in mijn woongebouw uitgevoerd?

Algemeen

Er wordt ongeveer 4 à 6 keer per jaar onderhoud gepleegd aan de lift en het aantal stopplaatsen van de lift.  De liftkeuring wordt 1 keer in de 18 maanden gedaan door een onafhankelijke keuringsinstantie.

Is de lift in mijn woongebouw buiten werking als er onderhoud wordt uitgevoerd?

Algemeen

Bij een liftkeuring is de lift tijdelijk buiten gebruik. Dit wordt tijdig gecommuniceerd met een memo.

De lift in mijn woongebouw is stuk. Waar meld ik dat?

Algemeen

U meldt dit bij

Kone

via telefoonnummer

 (0900) 225 55 66

De lift in mijn woongebouw is vies. Waar meld ik dat?

Algemeen

Een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden meldt u bij schoonmaakbedrijf Romaro:
Telefoon: (0180) 463 355
E-mail: schoonmaakgroep@romaro.nl