Wilt u sleutels of tags nabestellen? Of bent u een sleutel kwijt? U leest hieronder wat u kunt doen. 

Sleutels & Sloten

Veel gevraagd over Sleutels & Sloten

Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?

Algemeen

U ontvangt 3 sleutels per buitendeur.

Ik ben een sleutel kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Heeft u een reservesleutel? Dan kunt u een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een gecertificeerde sleutel, dan kunt u de sleutel via ons bestellen. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. De kosten zijn voor de huurder.

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Dit moet u zelf regelen. De kosten zijn voor uzelf.

Mijn sleutel is afgebroken in mijn slot. Wat moet ik doen?

Algemeen

Dit moet u zelf regelen. De kosten zijn voor uzelf.

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Algemeen

Dit moet u zelf regelen. De kosten zijn voor uzelf.

Ik heb mezelf buitengesloten. Welke kosten brengen jullie in rekening voor het openen van mijn deur?

Algemeen

U belt hiervoor met een slotenmaker. De kosten zijn voor uzelf. Vraag vooraf naar de kosten hiervan; deze kunnen erg verschillen en zo voorkomt u verrassingen achteraf.

Ik wil graag extra sleutels van mijn woning. Hoe regel ik dat?

Algemeen

U kunt zelf een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Wij kunnen geen kopie van uw voordeursleutel maken; u heeft zelf de enige 3 exemplaren. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte? Dan kan het om een certificaatsleutel gaan. Deze sleutel kunt u via ons bijbestellen. De rekening is voor de huurder.

Er is een storing aan de electrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

Algemeen

U kunt dit rechttreeks melden bij de firma KONE. Het telefoonnummer vindt u op de sticker die op de deur(dranger) is bevestigd.

Mijn afstandsbediening / druppel van het toegangshek van mijn woongebouw werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Algemeen

Vervang eerst de batterijen. Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Mijn slot functioneert niet meer goed. Waar meld ik dit?

Algemeen

Als u het service abonnement bij ons hebt afgesloten, kunt u dit bij ons melden.