Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?
Algemeen
U ontvangt 3 sleutels per buitendeur.
Wilt u sleutels of tags nabestellen? Of bent u een sleutel kwijt? U leest hieronder wat u kunt doen.
U ontvangt 3 sleutels per buitendeur.
Heeft u een reservesleutel? Dan kunt u een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een gecertificeerde sleutel, dan kunt u de sleutel via ons bestellen. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. De kosten zijn voor de huurder.
Dit moet u zelf regelen. De kosten zijn voor uzelf.
Dit moet u zelf regelen. De kosten zijn voor uzelf.
Dit moet u zelf regelen. De kosten zijn voor uzelf.
U belt hiervoor met een slotenmaker. De kosten zijn voor uzelf. Vraag vooraf naar de kosten hiervan; deze kunnen erg verschillen en zo voorkomt u verrassingen achteraf.
U kunt zelf een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Wij kunnen geen kopie van uw voordeursleutel maken; u heeft zelf de enige 3 exemplaren. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte? Dan kan het om een certificaatsleutel gaan. Deze sleutel kunt u via ons bijbestellen. De rekening is voor de huurder.
U kunt dit rechttreeks melden bij de firma KONE. Het telefoonnummer vindt u op de sticker die op de deur(dranger) is bevestigd.
Vervang eerst de batterijen. Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
Gaat het om een slot aan de buitenzijde van uw woning of de algemene toegangsdeur, dan kunt u dit bij ons melden. Heeft u een service abonnement bij ons afgesloten, dan kunt u ook reparaties aan sloten aan de binnenzijde van uw woning melden. Heeft u geen service abonnement afgesloten dan regelt u zelf de reparatie.