Algemeen
Om de huur op te kunnen zeggen van een overleden huurder hebben wij - naast het standaard opzeggen van de huur - ook een kopie overlijdensakte nodig. Als u deze nog niet heeft, een kopie van de machtiging waarin staat dat u de zaken van de overleden huurder behartigt.
Wel ontvangen wij graag dan later nog de kopie overlijdensakte (voor de laatste huurdag).
Als u een van deze inlevert bij een schriftelijke huuropzegging (via klantportaal indien u de gegevens heeft, brief, e-mail of huuropzeggingformulier), nemen wij de huuropzegging in behandeling. De standaard voor een huuropzegging is: Het opzeggen van de huur moet altijd schriftelijk. De makkelijkste manier om de huur op te zeggen, is door in te loggen op het klantportaal, onder het kopje 'Mijn Acties' en dan te klikken op 'ik wil mijn huur opzeggen', u kunt hier uw nieuwe adres gegevens invullen en eventueel de reden van verhuizing. Ook kunt u of per brief opzeggen.
Als laatst kunt u gebruik maken van het huuropzeggingsformulier. Die kunt u ophalen bij onze balie, en volledig ingevuld weer inleveren (mag ook per post of per e-mail gestuurd worden).